گوشی طرح اصلی

خرید تمام مدل های گوشی طرح

گوشی طرح اصلی

خرید تمام مدل های گوشی طرح

سامانه مراقبت از خانواده

سامانه مراقبت از خانواده

سامانه مراقبت از خانواده : برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

برخی از ویژگی های برنامه ردیابی SPY24

تماس ها و پیامک ها و مکاتبات با دوستان و مخاطبین
ارتباطات شبکه های اجتماعی همچون تلگرام ، واتس اپ
موقعیت مکانی لحظه ای و مسیر های پیموده شده روزانه
برنامه ها و بازی های مورد استفاده و مدت زمان استفاده از آنها

در ابتدا امیدوارم که قوانین سایت SPY24 را مطالعه کرده باشید. که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وب سایت spy24 بر عهده کاربر می باشد.

نظارت بر فرزندان، مراقبت از سالمندان، نظارت بر کارمندان

۱– با SPY24 کلیه فعالیت های فرزندان خود را به واسطه گوشی تلفن همراه اعم از تماس ، پیامک ، موقعیت مکانی ، فعالیت های در شبکه های مجازی چون تلگرام ، لاین ، واتس اپ و … را تحت نظر بگیرید و به صورت غیر مستقیم لحظه به لحظه در کنار آنها حضور داشته باشید. ۲ – سالمندان ، مبتلایان به آلزایمر بزرگوارانی هستند که نیازمند مراقبت و محبت کودکانه نا محسوس می‌باشند ، SPY24 این امکان را به شما می دهد تا هر لحظه در کنار این عزیزان باشید. ۳ – موقعیت یابی لحظه ای ، مسیر یابی خطی ، تعیین محدوده‌های تردد مجاز و غیر مجاز ، کنترل ارتباطات با مشتریان از جمله قابلیت های ویژه SPY24 است که سلامت عملکرد خانواده تجاری شما را تضمین می کند.
اول ثبت نام ، خرید پکیج دانلود برنامه SPY24 ، نصب برنامه

برنامه SPY24


دقت داشته باشید این برنامه پس از نصب و فعال سازی پنهان می شود، سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب وفعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید: شروع کنید اطلاعات بیشتر چگونه باید شروع کرد؟